Home » , , » Dari Kurus ke Gemuk..Impian sesetengah Wanita..

Dari Kurus ke Gemuk..Impian sesetengah Wanita..

Written By Unknown on Saturday 27 September 2014 | 20:21



Selalu kita dengar orang sibuk2 nak kurus kan?? Tetapi ada kalanya orang yang kurus nak juga gemuk. Maklumlah setiap orang lain kan cita rasa dan pendapat. Ada yang rasa kurus tu cantik dan ada juga yang rasa yang gemuk tu comel.hehehhe..



Jadi harini yaty nak la kongsi supplemen untuk GEMUKKAN badan dari Shaklee..

1. Meal Shakes : Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Supplemen penting untuk menambah berat badan yang mana ia membantu menambah selera makan. Walau kita kurang makan namun pengambilan Meal Shakes ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga.

2. B-Complex : Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. Mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan

3. Vita-Lea : Membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam Vita-Lea kita), tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.
Bagi yang kekurangan bajet kan, tak mampu amik ketiga2 supplemen ni boleh la cuba MEALSHAKE dlu, sebab fungsi mealshake ni adalah menambahkan selera makan. Jadi kalau selera makan dan bertambah mestilah berat pun bertambah kan?? Kalau agak2 tak berkesan, boleh la cuba 2 dari set Gemukkan badan tadi, iaitu VITALEA & B COMPLEX J


CARA PENGAMBILAN MEAL SHAKES?

DEWASA
-2 sudu besar Meal Shake boleh campur dengan minuman lain.

KANAK-KANAK 1-2 TAHUN
-5 kali seminggu (sudu kecil)

KANAK-KANAK 3-5 TAHUN
- 1 kali sehari (sudu kecil)

KANAK-KANAK 6 TAHUN KE ATAS
 - 2 kali sehari (sudu kecil)

KANAK-KANAK 12 TAHUN KE ATAS
 - 2 kali sehari (sudu besar)

- Meal Shake boleh campur dalam susu atau minuman lain.
-sekiranya anak anda tidak mahu minum susu yang di campur dengan Meal Shake, anda boleh cuba membuat minuman sejuk seperti dicampur dengan serbuk koko dan disimpan di dalam peti sejuk..sangat lazat!
Saya ingin kongsilkan dengan pembaca sedikit testimoni dari customer yang sudah berjaya menaikkan BERAT BADAN MEREKA J


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:


NURUL FAZEATY BT MOHAMAD RADZUAN
♥ sms/whatsApp: 013-5387591
♥ Emel : 
nurul_fazeaty@yahoo.com atau fazeatyradzuan@gmail.com

0 comments :

Post a Comment