Home » » Kenali 3 Set Berpantang Shaklee

Kenali 3 Set Berpantang Shaklee

Written By Unknown on Saturday 16 August 2014 | 08:16


Di dalam artikel yang lalu, saya sudah ceritakan serba sedikit mengenai set berpantang/bersalin Shaklee ni. Saya kongsikan vitamin-vitamin yang terdapat di dalam set tersebut serta kebaikan yang terdapat di dalamnya.

Pada artikel kali ini pula, saya ingin kongsikan kepada pembaca semua 3 set bersalin Shaklee.. Kenapa saya nak kongsi dengan kalian??? Sebab saya tahu, mungkin segelintir daripada pembaca yang agak keliru, ‘mana 1 set berpantang ni’? ‘Kenapa banyak sangat’??

Jadi saya ingin menyelesaikan masalah pembaca dengan menceritakan beberapa set berpantang/bersalin Shaklee ni.


    SET ASAS- Kombinasi penyembuhan


  • Merangkumi fungsi penyembuhan,pembentukan semula darah darah, pemulihan luka dalam rahim dan jahitan, mengelakkan stress dan memberi tenaga.
  • Mengandungi sumber nutrien yang diperlukan oleh ibu berpantang.







 Untuk artikel yang dulu saya, saya ada nyatakan kebaikan yang terdapat dalam setiap vitamin-vitamin di atas. Pembaca boleh klik di sini untuk membaca.

Untuk kali ni, saya akan senaraikan harga untuk setiap vitamin ini sahajaJ.. Mana tahu ada yang berminat kan nak beli nanti .hehhe






.    SET EXTRA-Kombinasi Penyusuan


  • Merangkumi set bersalin asas yang ditambah juga dengan suplemen lain yang dapat menambahkan susu serta melancarkan penyusuan selepas melahirkan.

 
ESP, OSTEMATRIK DAN ALFAFA



Kebaikan vitamin-vitamin ini juga boleh di baca di sini

Cuma untuk Alfafa Shaklee, kebaikannya untuk ibu-ibu berpantang ialah pengalak susu dan amat disukai oleh ibu menyusu selain manfaatnya untuk kesihatan yang tidak mampu disangkal lagi.





    SET BERSALIN PREMIUM-Kombinasi penyusuan&penurunan berat                                                           badan

  • Merangkumi set bersalin extra yang ditambah dengan suplemen untk melancarkan proses penyusuan serta hasil penurunan berat badan.


Tambahan suplemen ialah :

Lecithin/OmegaGuard :Baik untuk mengelakkan bengkak susu dan menguraikan lemak dalam badan









Jadi, inilah set-set yang terdapat di dalam set berpantang/bersalin Shaklee ini. Anda boleh membeli dan mencuba mengikut bajet yang anda ada. Semuanya dengan harga mampu milik.

Seperti yang kita tahu, sesetengah dari ibu-ibu bersalin akan menghadapi dilema-dilema seperti berikut:



Jadi, dengan pengambilan set berpantang/bersalin Shaklee ini, segala masalah-masalah di atas dapat di atasi.. Ini kerana, suplemen yang terdapat di dalam set tersebut membantu dengan proses yang tidak menyakitkan, di tambah pula dengan segala kandungan yang semula jadi, tidak membahayakan kesihatan si ibu dan juga anak yang baru lahir.



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



NURUL FAZEATY BT MOHAMAD RADZUAN
♥ sms/whatsApp: 013-5387591
♥ Emel : 
nurul_fazeaty@yahoo.com atau fazeatyradzuan@gmail.com


..SESUNGGUHNYA ALLAH AMAT SUKAKAN HAMBANYA YANG BERUSAHA..

0 comments :

Post a Comment