Home » » TISSUE COVER HANDMADE

TISSUE COVER HANDMADE

Written By Unknown on Friday 6 February 2015 | 22:46


Assalammualaikum semua..Sudah lama rasanya tak menulis kat blog ni..Maklumlah agak busy sikit. Ok hari ini saya bukan nak cerita or promote fasal Shaklee macam biasa. Hari ini saya nak tunjuk kan pada korang semua produk baru saya.

Korang semua tak sabar nak tengak kan???

Ok.. Ini dia… Tadaaaa

TISSUE COVER IN THE HOUSE…

Saya tunjukkan gambar2 koleksi saya dulu ya.



Material : Felt + Flower Foam
Warna : Biru Turqoise + Pink
Price : RM 15-RM 25 ( bergantung pada design)
100% handmade




OK untuk yang 1st ni, saya buat untuk akk saya. Hari jadi dia.. Ini tissue cover yang pertama sekali saya buat. Kira mcm nak cuba produk baru, jadi cuba buat untuk akk..Alhamdulilah dia suka J..






Material : Felt + Bunga Plastik
Warna : Biru + Ungu
Price : RM 15-RM 25 ( bergantung pada design)

100% handmade





Material : Felt + Bunga Plastik
Warna : Merah + Hijau
Price : RM 15-RM 25 ( bergantung pada design)
100% handmade



Ok, yang ni pula contoh TISSUE COVER yang di letak di dalam kereta.hihihi… Actually tak kisah pun nak letak kat mana.. Kat meja bilik ke, kat dalam kereta ke, tak kisah. Ikut mana yang korang nak. Macam ni saja letak dalam kereta. Suka hias-hias kereta..

Untuk pengetahuan korang, DESIGN & WARNA bergantung kepada customer. Apa yang korang nak kita akan cuba penuhi. Ini just sample.. Tetapi kalau korang nak kitaorang designkan pun boleh.. No problemo..hehehehe

So amacam?? Agak-agak ada tak yang berminat or teruja nak hias tempat anda dengan TISSUE COVER ni??

Ha?? Tak tahu cara nak ORDER?? Senang je..heheheh


Pertanyaan dan pesanan produk boleh hubungi saya di:


NURUL FAZEATY BT MOHAMAD RADZUAN
♥ sms/whatsApp: 013-5387591
♥ Emel : 
nurul_fazeaty@yahoo.com atau fazeatyradzuan@gmail.com



0 comments :

Post a Comment